Beoordeeld met een 9,8

VERZEKERen kan LEUKER EN MAKKELIJKER

Wanneer laat jij je verzekeringen weer checken?

Faber Verzekeringen

Je kunt je tegen veel risico’s verzekeren, maar welke verzekeringen heb je echt nodig? Welk product en welke verzekeraar past bij jouw woonsituatie en wensen?

Saskia, Alie, Arjan en Gerard staan voor je klaar om deze vragen te beantwoorden en je te helpen bij het afsluiten en aanpassen van verzekeringen.

Ben je benieuwd hoe wij verzekeren leuker en makkelijker kunnen maken? Dan mag je altijd bellen, mailen, whatsappen of langskomen op kantoor. Wij helpen je graag verder!

058 215 15 55Verzekeringen@faberwonen.nl

ALS EERSTE OP DE HOOGTE

Daarom Faber Verzekeringen

Snelweg naar jouw verzekeringen
Via één contactpersoon bij Faber kijken wij met jou naar de verzekeringen die het beste bij jouw situatie passen.
Vakmensen
Verzekeren, dat is de passie van Saskia, Gerard en Alie! Met het juiste advies en de beste voorwaarden zorgen we ervoor dat je optimaal verzekerd bent. Bij oversluiten en schademeldingen regelen wij alles voor jou. Dat is wel zo handig!
Alles onder één dak
Bij Faber Wonen heb je altijd een team dat voor je klaarstaat. Of het nu gaat om je verzekering, hypotheek, je nieuwe droomhuis of het verkopen van je woning. Ons doel is dat jij de komende jaren prettig en onbezorgd kunt wonen. Daarom regel je bij ons alles onder één dak. Wij maken wonen leuker en makkelijker.

Onafhankelijk beoordeeld met een

9.9
Advieskeuze
9.1
NH1816
"Snelle afhandeling na het indienen van het schadeformulier en de offerte."
Henk
14 juli 2024
"Super snel, duidelijk en helder advies! Alle voor en nadelen gelijk op een rijtje!"
JB van der M
26 juni 2024
"Vriendelijk, persoonlijk, zeer snel én accuraat. Denkt mee, kijkt vooruit en reageert direct op vragen. Heel fijn! Binnen een maand van eerste gesprek naar alles geregeld. "
Tineke
30 mei 2024
Bekijk alle 27 reviews op advieskeuze
Advieskeuze

Met de volgende partijen werken wij veelvuldig samen

Direct antwoord op jouw verzekeringsvraag

Kan ik gratis advies krijgen over het afsluiten van een nieuwe verzekering?

Ben je nog geen klant bij ons en ben je benieuwd wat het jou oplevert wanneer je al je verzekeringen bij ons onder brengt? Neem dan snel contact met ons op via telefoon of Whatsapp op nummer: 058 215 15 55. Onze adviseurs voorzien jou gratis van verzekeringsadvies en stellen een passend verzekeringsvoorstel op waardoor jij optimaal verzekerd bent.

Wist je dat er meerdere voordelen zijn wanneer je je verzekeringen oversluit?

1. Bespaar geld
2. Verbeter je dekking
3. Eenvoudigere administratie
4. Betere service
5. Alles onder één dak

Waar kan ik mijn schade melden?

Wanneer je al klant bij ons bent kun je via de pagina schade melden het betreffende formulier invullen om de schade te melden. Of bel of Whatsapp direct met nummer: 058 215 15 55

Is er een noodgeval?

Dan kan je ons tijdens openingstijden direct bellen via 058 215 15 55 . Buiten openingstijden kan je direct het noodnummer bellen die te vinden is op je polisblad, verzekeringsbewijs, groene kaart, de polisvoorwaarden of de website van jouw verzekeraar.

Kan ik mijn autoverzekering wijzigen buiten openingstijden?

Zodra je een auto hebt gekocht  en deze overgeschreven is op jouw naam, ben je verplicht om minimaal een WA-verzekering af te sluiten. Koop je ’s avonds, op zaterdag of zondag een nieuwe of tweedehands auto (voor particulier gebruik), dan hoef je als bestaande klant bij ons niet te wachten tot maandag. Mail de volgende gegevens naar verzekeringen@faberwonen.nl voor een tijdelijke dekking waardoor je gewoon de weg op mag.

  • Telefoonnummer
  • Kenteken nieuwe auto
  • Gewenste dekking
  • Ingangsdatum verzekering

Zodra je deze gegevens hebt doorgegeven, heb je een voorlopige dekking voor de verzekeraar NH1816, onder voorbehoud van uiteindelijke acceptatie van de verzekeraar. De eerst volgende werkdag nemen wij contact met jou op om de verzekering door te spreken en af te sluiten.

Waar moet ik op letten als ik mijn autoverzekering wil opzeggen?

Je hebt je auto verkocht en je schaft geen ander voertuig aan. In dat geval hebben wij voor het stopzetten van jouw autoverzekering een vrijwaringsbewijs nodig. Het is erg belangrijk dat je het vrijwaringsbewijs ontvangt, omdat dit het bewijs is dat je niet meer verantwoordelijk bent voor de auto.

 

Hoe ontvang ik het vrijwaringsbewijs?

Je ontvangt het vrijwaringsbewijs als je je auto verkoopt aan een door de RDW-erkend autobedrijf of sloperij. Je moet dan wel het volledige kentekenbewijs en legitimatiebewijs meenemen.

Is er sprake van een particuliere verkoop? Dan kan de koper van de auto online of via een kentekenloket om de auto over te schrijven. De koper heeft hiervoor het tenaamstellingsbewijs, het overschrijvingsbewijs of de kentekenkaart en tenaamstellingscode nodig.

Nadat je de auto hebt overgeschreven, ontvangt de koper een vrijwaringsbewijs en tenaamstellingsbewijs. De koper geeft vervolgens het bewijs aan de verkoper van de auto.

Pech of ongeval tijdens vakantie?

Heb je tijdens vakantie pech of een ongeval? Bel dan altijd het noodnummer van jouw reisverzekeraar. Je vind het noodnummer op je polisblad, verzekeringsbewijs, groene kaart, de polisvoorwaarden of de website van jouw verzekeraar.

Laat direct je verzekeringen checken

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

ALS EERSTE OP DE HOOGTE